Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jul. 2020 - mrt. 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie
: 9 versnellingen
Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 343 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.045 kg
Laadvermogen: 1.155 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7
6 l/100km (1 op 13
2)
Staat
Algemene staat: goed
Schadeopmerkingen: Datum proefrit: 19-09-2025
Tellerstand proefrit: 218.914km
Airco werkend? Ja
4
4 graden
Onderhoudshistorie: Gedeeltelijk
Datum laatste onderhoud: 21-03-2025
Km stand laatste onderhoud: 206.512km
Datum distributie vervangen:
Kilometerstand distributie vervangen:
Bandenmaat: 225/55-R17 109/H
All-season
Profieldiepte:
LV: 6
3
RV: 6
5
LA: 6
3
RA: 6
3
RES: 8
0
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Productveiligheid
Fabrikant: Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. Kanaaldijk Z.W. 7b 5706LD HELMOND
NL 0492536652 http://www.vdhurk.nl sales@vdhurk.nl
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
*BPM Vrij is alleen van toepassing van ondernemers*
Mercedes-Benz Vito 119 CDI L3 4x4 automaat.
Onder andere voorzien van:
- 2.500kg Trekvermogen
- 4Matic systeem (4x4)
- Carplay
- Adaptive Cruise control
- LED-verlichting
- Lederen stuur
- Parkeercamera
- Parkeersensoren voor en achter
- Lichtmetalen velgen 17"
- Alarm af fabriek
- Trekhaak
- Navigatie
2 sleutels aanwezig.
Laatste onderhoud genoten bij 206.512 km op 21-03-2025.
.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW
tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad
Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App
mail
bel of kom langs voor een kennismaking.