Algemene informatie
 Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2020 
Technische informatie
 Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4 
Transmissie
: 9 versnellingen
 Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9
3 s
Topsnelheid: 200 km/u 
Maten
 Afmetingen (LxBxH): 736 x 235 x 300 cm
Wielbasis: 264 cm 
Gewichten
 Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 571 kg
GVW: 2.086 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg) 
Interieur
 
Interieur
kleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (NEDC): 208 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6
9 l/100km (1 op 14
5)
Brandstofverbruik in de stad: 8
7 l/100km (1 op 11
5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5
9 l/100km (1 op 16
9) 
Onderhoud
 historie en staat
 Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 243 - € 268 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten: 
- Basispakket (inbegrepen): Een jaar non-conformiteit garantie
 RDW-Leges
 Vloeistofcontrole
 Geldige APK van minimaal 2 maanden.
- Auto Wijma (€ 995 meerprijs): 12 maanden BOVAG-garantie
 Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
 Distributieriem vervangen indien nodig
 Compleet gereinigd en gepoetst.
  Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Basiskleur: wit / zwart
Als je ergens op dit moment een ruime keuze in hebt
 is het wel in compacte crossovers. Je hebt ze in alle soorten en van alle merken - maar als je heel eerlijk bent
 is er eigenlijk maar één die je het liefst zou willen. Je weet wat we bedoelen
 nietwaar? Nee
 vergeet die Duitse merken even. En die Range Rover ook. Eh
 Toyota's zijn goede dingen ja
 maar je mist ons punt. Luister nou: je wilt een Jeep. Ja toch? De grondlegger van (en zelfs synoniem voor) de offroad-klasse? Precies
 dat dachten we.
Heel kort door de bocht: in Amerika draait alles om de show. In Italië is het het uiterlijk dat telt. Dus wanneer het Amerikaanse merk Jeep samen met het Italiaanse moederbedrijf Fiat een SUV ontwikkelt
 dan zit het met de uitstraling wel goed.
Het imposante front met daarin de voor Jeep zo kenmerkende verticale grille geeft de Compass al bij de eerste aanblik meer persoonlijkheid dan alle concurrenten. Zelfs 75 jaar na het verschijnen van de eerste Jeep is er in dit model nog steeds iets van de magie van dat oermodel aanwezig.
Ook binnenin is het gevoel voor drama onmiskenbaar aanwezig. Alles aan de Compass is net even groter
 hoger of dikker dan gemiddeld en daarmee weet de auto indruk te maken.
Tegelijkertijd lijken het Amerikaanse Jeep en het nieuwe Italiaanse moederbedrijf steeds beter op elkaar in te spelen. De afwerkingskwaliteit en de ergonomie zijn sterk verbeterd ten opzichte van de vorige Jeep-modellen. Daarmee is deze haast theatrale SUV ook een rationele keuze. De ruimte achterin is bovengemiddeld goed en de uitrusting is keurig verzorgd voor een auto in deze prijsklasse.
Van harte welkom om deze fraaie Jeep eens te komen bekijken!
Voor meer foto's verwijzen wij u graag door naar onze website. Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden occasions
 opties
 accessoires
 merken
 types etc. besteed wordt
 kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten
 of onvolkomenheden in de gegevens.