Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2020
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie
: 6 versnellingen
Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving
: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.071 kg
Laadvermogen: 1.429 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6
8 l/100km (1 op 14
7)
CO2-uitstoot: 254 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
De Master rijdt
remt en schakelt goed echter is de turbo kapot.
Dit wordt niet aangegeven op het dashboard maar staat wel in de computer. De Master heeft nog wel voldoende vermogen.
The Master drives
brakes and shifts well however the turbo is broken.
This is not indicated on the dashboard but is in the computer. The Master does still have sufficient power.
Der Master fährt
bremst und schaltet gut
allerdings ist der Turbo kaputt.
Dies wird nicht auf dem Armaturenbrett angezeigt
ist aber im Computer. Der Master hat noch genügend Leistung.
Deze is o.a. voorzien van:
- Elektrisch verstelbare / verarmbare buitenspiegels
- Dak draagsysteem met ladder
- LED dag rijverlichting
- Parkeersensoren (achter)
- Lichtsensor
- Regensensor
- Parkeercamera (in binnen spiegel)
- Bluetooth
- Airco
- Laadruimte betimmering
- Laadvloer
- Trekhaak
- Passagiers airbag
1 sleutel aanwezig
.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW
tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad
Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App
mail
bel of kom langs voor een kennismaking.