Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mei 2019 - jul. 2023
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie
: 6 versnellingen
Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving
: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 549 x 203 x 196 cm
Wielbasis: 330 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.937 kg
Laadvermogen: 1.063 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6
6 l/100km (1 op 15
2)
Brandstofverbruik in de stad: 7
5 l/100km (1 op 13
3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6
1 l/100km (1 op 16
4)
Onderhoud
historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Nette Ford Transit Custom 2.0 TDCI 130 PK Automaat afkomstig van de 1e eigenaar. L2H1 uitvoering met o.a. Airconditioning
Cruise control
Navigatiesysteem
Apple Carplay / Android Auto
Achteruitrij camera
Bijrijdersbank
Stoelverwarming
Trekhaak en Lichtmetalen velgen. Te koop bij Ruinemans bedrijfswagens Eesveen (Steenwijk)
= Bedrijfsinformatie =
Uw nieuwe bedrijfswagen financieren? Dat kan via Ruinemans Bedrijfswagens! Wij bieden zowel Financial lease als Full Operational lease* aan op onze bedrijfswagens. Bel voor meer info! (*op onze voorraad jong gebruikte voertuigen)
De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle aflever kosten zoals wij onze voertuigen standaard aanbieden. Hierbij inbegrepen zijn:
- Controle van de vloeistoffen
indien nodig worden deze bijgevuld
- Controle van verlichting
- Tenaamstellen van het voertuig en eventueel vrijwaren van inruilvoertuig
- Poetsen buiten en binnenzijde
- Mattenset.
Hier naast hebben nog diverse andere afleveringsmogelijkheden. Kijk hiervoor op www.ruinemans.nl/afleveringsopties
Onze advertenties worden met zorgvuldigheid samengesteld. Toch kan er een onjuistheid voorkomen. Daarom kan er aan deze advertentie geen rechten worden ontleend.