Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jan. 2022 - sep. 2024
Modelcode: V710
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie
: 6 versnellingen
Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Aandrijving
: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 545 x 203 x 198 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.877 kg
Laadvermogen: 1.348 kg
GVW: 3.225 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7
3 l/100km (1 op 13
7)
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Schadeopmerkingen: Datum proefrit: 04-08-2025
Tellerstand proefrit: 4.860km
Airco werkend Ja
graden 4
3
Onderhoudshistorie:
Datum laatste onderhoud: -
Km stand laatste onderhoud: -
Datum distributie vervangen: -
Kilometerstand distributie vervangen: -
Bandenmaat: 215/65 R16C 109/107R
Winter
Profieldiepte:
LV: 10>
RV: 10>
LA: 10>
RA: 10>
RES: -
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 169 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Ford Transit Custom 2.0 TDCI 150 pk L2 Limited
Is voorzien van o.a:
- LED verlichting
- Verlengde fabrieksgarantie
deze garantie is geldig tot 30 sep 2029 of 200.000 km
- Cruise Control
- Stoelverwarming
- Dubbele schuifdeur
- 16'' Lichtmetalen velgen
- Lane assist
- Apple Carplay / Android Auto
- Draadloze lader
- Virtual Cockpit
- Keyless start
- Etc
Kortom de ford custom voor uw dagelijkse werkzaamheden.
Verlengde fabrieksgarantie!
.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW
tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad
Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App
mail
bel of kom langs voor een kennismaking.